Prisidėti, padėti ir paskatinti – kiekvieno pareiga!

Daugiau

DUK

Klausimų kategorijos
Apie PortalPRO
1. Kas yra PortalPRO?
2. Kodėl geriau naudotis PortalPRO nei ieškoti meistro per skelbimus?
3. Ar per PortalPRO dirba individualūs meistrai ar įmonės?
4. Kokių sričių meistrų paslaugas galima užsisakyti?
5. Kuriuose miestuose meistrai tekia paslaugas?
6. Kas naudojasi PortalPRO paslaugomis?
Paslaugų užsakymas
1. Kaip užsisakyti PortalPRO meistro paslaugas?
2. Ar galiu užsisakyti meistrą telefonu?
3. Pateikiau užduotį. Ar meistras su manimi susisieks? Ar aš pats turiu skambinti meistrui?
4. Kaip gauti meistro konsultaciją?
5. Kokios apimties darbus atlieka PortalPro meistrai?
6. Kaip galiu susisiekti su meistru?
7. Ar galiu užsakyti darbą, kurį reiks atlikti po mėnesio?
8. Reikalinga skubi meisto pagalba. Per kiek laiko galiu tikėtis ją gauti?
9. Kiek laiko užtrunka užsisakyti meistrą?
10. Kaip sužinoti, ar turite man reikalingą meistrą?
11. Ką daryti, jei pradėjęs darbus meistras pradings?
12. Ar galima užsakyti meistrą artimiesiams, gyvenantiems kitu adresu?
13. Ar meistro paslaugas galima užsakyti įmonėms ar daugiabučių namų bendrijoms?
14. Pildžiau užsakymo formą, bet negavau meistrų pasiūlymų, kodėl?
15. Meistras yra reikalingas, bet negaliu jo priimti suderintu laiku. Kaip elgtis?
16. Ką daryti, jei meistras neatvyko?
17. Kokią informacija apie meistrą galiu matyti prieš patvirtindamas pasiūlymą?
18. Kiek užsakymų galiu pateikti vienu metu?
Kaina ir atsiskaitymas
1. Kaip sužinoti paslaugos kainą?
2. Ar galiu sužinoti darbų kainą telefonu?
3. Koks yra PortaPRO platformos tarpininkavimo mokestis?
4. Kaip vyksta atsiskaitymas su meistru?
5. Ar galima atsiskaityti grynaisiais pinigais?
6. Ar meistrai išrašo sąskaitas faktūras?
7. Kodėl turiu suvesti savo duomenis? Noriu sužinoti tiktai kainą.
8. Per kiek laiko turiu atsiskaityti už atliktą darbą?
9. Noriu užsakyti paslaugą, kad sąskaita būtų išrašyta buto nuomotojui, kaip tai padaryti?
10. Ar galima sąskaitą perrašyti?
11. Ar gali patvirtinta kaina keistis?
Darbų kokybė
1. Kaip užtikrinate meistrų atliekamų darbų kokybę?
2. Kur kreiptis, jei tik po kelių dienų pastebiu, kad darbas atliktas nekokybiškai?
Kliento duomenų tvarkymas
1. Kaip užtikrinate klientų duomenų saugumą?
2. Pasikeitė mano asmeninis telefono numeris ar elektroninis paštas. Kaip atnaujinti informaciją paskyroje?

Užsisakykite meistro paslaugą jau dabar

kviečiame jau dabar suskubti ir užsisakyti meistro paslaugas remonto, statybos ar valymo darbams, kitaip kvalifikuoto meistro gali tekti ilgai laukti!

Ieškoti meistro

Visos teisės saugomos PortalPRO © 2022 Privatumo politika Paslaugų teikimo sąlygos

×

Dėkojame, jūsų informaciją gavome. Atsiradus galimybei „PortalPRO” sistemoje registruoti darbus patiems, apie tai iškart būsite informuoti el.paštu. Dėkojame už jūsų pasitikėjimą!