Mano paskyra (klientams) Profesionalams
Paslaugos
Apie mus Naujienos ir patarimai DUK
Mano paskyra DUK

DUK

Klientams
Meistrams
Verslui

Apie PortalPRO

1. Kas yra PortalPRO?

PortalPRO – tai platforma, vienijanti įvairių sričių meistrus bei suteikianti galimybę lengvai ir patogiai užsisakyti jų paslaugas. Per PortalPRO darbus vykdo daugiau nei 2000 savo srities specialistų, dirbančių didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei aplink juos.

2. Kodėl geriau naudotis PortalPRO nei ieškoti meistro per skelbimus?

PortalPRO platformoje meistrą galite užsisakyti greičiau, patogiau, patikimiau. PortalPRO bendradarbiauja tik su kvalifikacinius reikalavimus atitinkančiais meistrais, kurie garantuoja, kad darbai bus atlikti kokybiškai.

3. Ar per PortalPRO dirba individualūs meistrai ar įmonės?

PortalPRO bendradarbiauja tiek su individualią veiklą vykdančiais meistrais, tiek su juridiniais asmenimis.

4. Kokių sričių meistrų paslaugas galima užsisakyti?

PortalPRO platformoje galite užsisakyti meistrų paslaugas, kuriuos atlieka statybininkai, staliai, suvirintojai, apdailininkai, elektrikai, santechnikai bei valymo ir teritorijos priežiūros specialistai.

5. Kuriuose miestuose meistrai teikia paslaugas?

Meistrai darbuojasi didžiuosiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose) bei aplink juos.

6. Kas naudojasi PortalPRO paslaugomis?

PortalPRO paslaugomis naudojasi:

– Daugiabučių namų gyventojai ir privačių namų savininkai;

– Daugiabučių namų bendrijos ir administratoriai;

– Draudimo kompanijos;

– Verslo įmonės.

Paslaugų užsakymas

1. Kaip užsisakyti PortalPRO meistro paslaugas?

Užsakyti meistrų paslaugas galite interneto svetainėje arba atsisiuntę PortalPRO programėlę.

Prisijunkite prie savo PortalPRO paskyros arba užregistruokite naują, jei dar neturite, ir pateikite užsakymą.

  • Užpildykite užsakymo formą: įveskite reikalingą kiekį, pateikite informaciją apie vietą, darbo atlikimo laiką ir kainą pateiksime iš karto
  • Mes su jumis susisieksime: daugiau jokių begalinių skambučių, kartojant tuos pačius klausimus ir atsakymus meistrams iš skelbimų
  • Meistras prieš atvykdamas susisieks ir atliks reikalingus darbus 
  • Įvertinkite atliktus darbus: priimdami darbus, įvertinkite paslaugos teikėją bei gautų paslaugų kokybę pateiktoje formoje
  • Apmokėkite sąskaitą: atsiskaitykite tik po paslaugos suteikimo – internetu arba bankiniu pavedimu
2. Nerandu paslaugos „darbų sąraše“, kaip užsakyti meistrą?

Jei neradote reikiamos paslaugos „darbai iš sąrašo“, kviečiame aprašyti užduotį „aprašyti darbą“ formoje

3. Kuo skiriasi „darbai iš sąrašo“ nuo „darbus aprašysiu pats“?

„Darbai iš sąrašo“ yra dažniausia užsakomai darbai, kurių kainą galime įvertinti, todėl pasirinkdami tokį darbą iš karto matysite paslaugos kainą ir iš karto pasiūlysime meistrą, kurį patvirtinę sulaukite meistro skambučio ir suderinkite patogų darbų atlikimo laiką ar kitas svarbias detales.

Ne visus darbus galima įvertinti ir nurodyti kainą iš karto, todėl neradę ieškomos paslaugos pateikite užsakymą užpildę „aprašyti darbą“ formą.

„Aprašyti darbą“ yra nestandartiniai darbai, kurių paslaugos kainos negalime iš karto nurodyti, todėl detaliai aprašykite užduotį, prisekite nuotrauką ir Jums patteiksime paslaugos pasiūlymą.

4. Kodėl verta užsakyti meistro paslaugą iš „darbai iš sąrašo“?

Pasirinkdami paslaugą iš pateikto sąrašo ir tolimesniuose žingsniuose pateikę informaciją apie terminus, vietą ir kt. iš karto pateikiama paslaugos kaina.

5. Formoje „darbą aprašysiu pats“, kokią informaciją pateikti?

Kuo tiksliau aprašysite užduotį, tuo aiškiau meistras supras poreikį, ją įvertins ir tiksliau pateiks kainą, todėl rekomenduojame ne tik pridėti nuotrauką (ar net kelias), bet ir nurodyti dydžius, kiekius, spalvas, medžiagas, gedimo pasikartojimo dažnį, ar turite reikiamas medžiagas ar meistras turi papildomai atsivežti ir kt. informaciją.

6. Ar galiu užsisakyti meistrą telefonu?

Meistro užsakymo telefonu paslauga nėra teikiama. Tai galite padaryti internetu PortalPRO svetainėje arba per PortalPRO mobiliąją programėlę.

7. Pateikiau užduotį. Ar meistras su manimi susisieks? Ar aš pats turiu skambinti meistrui?

Užsakymas vyksta taip:

  • Užpildykite užsakymo formą: pasirinkite paslaugą iš sąrašo, įveskite reikalingus kiekius, pateikite informaciją apie vietą, darbo atlikimo laiką ir paslaugos kainą paskaičiuosime iš karto
  • Mes su jumis susisieksime: daugiau jokių begalinių skambučių, kartojant tuos pačius klausimus ir atsakymus meistrams iš skelbimų
  • Meistras prieš atvykdamas susisieks ir atliks reikalingus darbus 
  • Įvertinkite atliktus darbus: priimdami darbus, įvertinkite paslaugos teikėją bei gautų paslaugų kokybę pateiktoje formoje
  • Apmokėkite sąskaitą: atsiskaitykite tik po paslaugos suteikimo – internetu arba bankiniu pavedimu
8. Kaip gauti meistro konsultaciją?

Meistro konsultaciją galite užsisakyti internetu PortalPRO svetainėje užpildę užklausos formą. Bendruoju PortalPRO telefonu meistrų konsultacija neteikiama.

9. Kokios apimties darbus atlieka PortalPro meistrai?

PortalPRO meistrai atlieka nuo smulkių statybos ir remonto darbų iki didelės apimties projektų.

10. Kaip galiu susisiekti su meistru?

Su meistru galite susisiekti tik patvirtinę jo pasiūlymą.

Drąsiai priimkite pasiūlymą ir telefonu suderinkite užsakymo detales (atlikimo data, kaina, darbo apimtis, medžiagos gali būti koreguojami pagal kliento situaciją).

11. Ar galiu užsakyti darbą, kurį reiks atlikti po mėnesio?

Taip. Pildant užsakymo formą galite nurodyti iki kada norėtumėte, kad darbas būtų atliktas.

Darbų vykdymo laiką suderinsite su meistru Jums patogiu laiku.

12. Reikalinga skubi meistro pagalba. Per kiek laiko galiu tikėtis ją gauti?

Rinkitės paslaugą „darbai iš sąrašo“ ir pateiksime pasiūlysimą iš karto, patvirtinus užsakymą – meistras susisieks telefonu suderinkite patogų paslaugos atlikimo laiką. Jei paslaugos neradote darbų sąraše, užpildykite užsakymo formą „darbus aprašysiu pats“ ir nurodykite aprašymą kaip skubiai paslauga reikalinga.

13. Kiek laiko užtrunka užsisakyti meistrą?

Rinkdamiesi paslaugą „darbai iš sąrašo“, meistro paslaugos pasiūlymą pateiksime iš karto, o nestandartiniams ar didesnės apimties darbams pildydami užsakymo formą „darbus aprašysiu pats“ galite užtrukti ilgiau – aprašyti užduotį ar išsirinkti meistrą paskelbus konkursą.

14. Kaip sužinoti, ar turite man reikalingą meistrą?

Jei matote, jog Jus dominanti paslauga atvaizduota PortalPRO svetainės skiltyje „Paslaugos“, vadinasi, šios srities meistrų turime.

Jei nesate tikri kokios srities specialisto reikia jūsų užsakymui, kviečiame užpildyti „darbus aprašysiu pats” formą ir Jums pasiūlysime meistrą, jei toks specialistas dirba su PortalPRO platforma.

Šiuo metu daugiausia meistrų turime Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestuose, tačiau galite bandyti registruoti darbą ir kitame mieste, sistema apklaus meistrus ir informuos, jei neturime pasiūlyti meistrų.

15. Ką daryti, jei pradėjęs darbus meistras pradings?

Iki šiol tokių situacijų nėra buvę. PortalPRO platforma užtikrina, kad meistras laikytųsi sutartų įsipareigojimų. Jei meistras pradingtų, PortaPRO platforma tarpininkauja, kad partneris sugrįžtų arba darbus užbaigtų kitas meistras.

16. Ar galima užsakyti meistrą artimiesiems, gyvenantiems kitu adresu?

Taip, pildydami užsakymo formą, nurodykite adresą, kur darbas turi būti atliktas. Atkreipkite dėmesį, kad informacija apie meistrą, sąskaitas pasieks registruotą kontaktą.

17. Ar meistro paslaugas galima užsakyti įmonėms ar daugiabučių namų bendrijoms?

Taip, PortalPRO platformoje paslaugas gali užsakyti fiziniai ir juridiniai asmenys.

18. Meistras yra reikalingas, bet negaliu jo priimti suderintu laiku. Kaip elgtis?

Prašome kaip galite greičiau susisiekite su meistru ir jį informuoti, kad keičiasi sutartas laikas ir susiderinkite naują atvykimo laiką.

19. Ką daryti, jei meistras neatvyko?

Susisiekite su meistru tiesiogiai arba apie tai informuokite PortalPRO komandą.

20. Kiek užsakymų galiu pateikti vienu metu?

Užsakymų kiekis neribojamas, o meistro paieška nieko nekainuoja.

21. Ar galima paskelbti konkursą meistrams ir rinktis iš kelių pasiūlymų?

Taip, tokia galimybė yra tik juridiniams asmenims.

Kaina ir atsiskaitymas

1. Kaip sužinoti paslaugos kainą?

Rinkitės paslaugą „darbai iš sąrašo“ su jau nurodyta kaina arba aprašykite užduotį pasirinkdami formą „darbą aprašysiu pats” – pateiksime pasiūlymą.

Patvirtinę užsakymą. meistras susisieks telefonu ir suderinkite darbo detales.

Nepamirškite – meistro paieška nekainuoja, atsiskaitysite po darbų atlikimo internetu, bankiniu pavedimu.

2. Ar galiu sužinoti darbų kainą telefonu?

Informacija telefonu nėra teikiama, todėl paslaugos kainą galite sužinoti internetu PortalPRO svetainėje ar programėlėje pasirinkę dominančią paslaugą iš „darbai iš sąrašo“ arba užpildę užsakymo formą „darbą aprašysiu pats“.

3. Koks yra PortaPRO platformos tarpininkavimo mokestis?

Registracija ir meistro paieška nieko nekainuoja, o tarpininkavimo mokesčio nėra.

Už PortalPro platformos paslaugas klientams mokėti nereikia, mokama tik už atliktą darbą, kurį suderinote su meistru.

4. Kaip vyksta atsiskaitymas su meistru?

Meistrui atlikus darbą iš karto pateikiama sąskaita-faktūra PortalPro savitarnoje ir SMS pranešimu.

Atsiskaityti galima tik į nurodytą PortalPro sąskaitą naudojantis PortalPro aplikacija ar atliekant pavedimą sąskaitoje nurodytais rekvizitais. Taip pat grynaisiais pinigais tai padaryti galite „Perlas“ terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose, „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse

Klientai pasirinkę atsiskaityti „Perlas” terminaluose, turi nurodyti gavėją PortalPro, sąskaitos-faktūros arba užsakymo numerį ir mokėtiną sumą

5. Ar galima atsiskaityti grynaisiais pinigais?

Atsiskaityti galima tik į nurodytą PortalPro sąskaitą, tai padaryti galite internetu – naudojantis PortalPro aplikacija ar atliekant pavedimą sąskaitoje nurodytais rekvizitais. Taip pat grynaisiais „Perlas“ terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose, „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse

Klientai pasirinkę atsiskaityti „Perlas” terminaluose, turi nurodyti gavėją PortalPro, užsakymo arba sąskaitos-faktūros numerį ir mokėtiną sumą

6. Ar meistrai išrašo sąskaitas faktūras?

Taip, sąskaita faktūra suformuojama po darbų patvirtinimo, pateikia PortalPro kliento savitarnoje ir atsiunčiama nuoroda SMS pranešimu.

7. Kodėl turiu suvesti savo duomenis? Noriu sužinoti tiktai kainą.

Tam, kad PortalPRO meistrai galėtų įvertinti darbo kainą ir pateikti pasiūlymus Jums, reikalinga, kad užpildytumėte užsakymo formą ir nurodytumėte savo pagrindinius duomenis apie paslaugos vietą, terminus ir kt.

8. Per kiek laiko turiu atsiskaityti už atliktą darbą?

Už atliktą darbą kviečiame atsiskaityti per 7 dienas nuo sąskaitos faktūros gavimo.

9. Noriu užsakyti paslaugą, kad sąskaita būtų išrašyta buto nuomotojui, kaip tai padaryti?

Galimybės tokiu būdu atsiskaityti šiuo metu nesiūlome. Sąskaitą teikiame paslaugos užsakovui.

10. Ar galima sąskaitą perrašyti?

Deja, tokios galimybės nėra.

11. Ar gali patvirtinta paslaugos kaina keistis?

Didėjant darbų apimčiai, kaina gali būti keičiama.

Jei darbo atlikimo metu paaiškėja nenumatyti darbai, sudėtingesnis gedimas ar reikalingos papildomos medžiagos – sutariama papildoma kaina, todėl kaina gali keistis, bet tik su kliento sutikimu.

Darbų kokybė

1. Kaip užtikrinate meistrų atliekamų darbų kokybę?

Meistrų kvalifikacija kruopščiai tikrinama specialistų, o klientai meistrus reitinguoja.

2. Kur kreiptis, jei tik po kelių dienų pastebiu, kad darbas atliktas nekokybiškai?

Pirmiausia kviečiame kreiptis į paslaugą suteikusį meistrą. Jeigu meistras neišsprendžia situacijos, tuomet kreipkitės į PortalPRO platformą, užtikrinsime kokybišką paslaugą.

Kliento duomenų tvarkymas

1. Kaip užtikrinate klientų duomenų saugumą?

Tvarkydami mums patikėtus duomenis, mes kliaunamės techniniais bei organizaciniais metodais, atitinkančiais BDAR reikalavimus. Jie leidžia mums tinkamai apsaugoti duomenis nuo atsitiktinio ar tyčinio jų sunaikinimo, praradimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos suteikimo.

2. Pasikeitė mano asmeninis telefono numeris ar elektroninis paštas. Kaip atnaujinti informaciją paskyroje?

Dešiniajame kampe spauskite po savo vardu ir pavarde, pasirinkite „profilis“ ir pakoreguokite savo rekvizitus.

Pakeisti el. pašto šiuo metu nėra galimybės.

Neradote atsakymo į savo klausimą?

Kviečiame užduoti klausimą šioje formoje

Drąsiai užduokite klausimą ir nurodykite savo kontaktus, kuriais pateiksime atsakymus!

Klaida, neteisingas el. pašto formatas

Klaida, telefono numerio formatas neteisingas

Klaida, minimalus simbolių kiekis - 5

Error, you must agree with our Privacy Policy