Profesionalams
Paslaugos
Apie mus Naujienos ir patarimai DUK

DUK

Klientams
Meistrams
Verslui

Apie PortalPRO

1. Kas yra PortalPRO?

PortalPRO – tai platforma, vienijanti įvairių sričių meistrus bei suteikianti galimybę lengvai ir patogiai užsisakyti jų paslaugas. Per PortalPRO darbus vykdo daugiau nei 2000 savo srities specialistų, dirbančių didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei aplink juos

2. Kodėl geriau naudotis PortalPRO nei ieškoti meistro per skelbimus?

PortalPRO platformoje meistro paslaugas galite užsisakyti greičiau, patogiau, patikimiau. PortalPRO bendradarbiauja tik su kvalifikacinius reikalavimus atitinkančiais paslaugų tiekėjais, kurie garantuoja, kad darbai bus atlikti kokybiškai

3. Ar per PortalPRO dirba individualūs meistrai ar įmonės?

PortalPRO bendradarbiauja tiek su individualią veiklą vykdančiais meistrais, tiek su juridiniais asmenimis

4. Kokių sričių remonto paslaugas galima užsisakyti?

PortalPRO platformoje galite užsakyti visas remonto paslaugas – nuo santechnikos, elektros, apdailos iki stogo, pastato sienų ar kitų konstrukcijų remonto. Taip pat siūlomos aplinkos priežiūros ir valymo paslaugos

5. Kuriuose miestuose galima užsisakyti remonto paslaugas?

Remonto ir nekilnojamojo turto paslaugas galite užsisakyti didžiuosiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose) bei aplink juos

6. Kas naudojasi PortalPRO paslaugomis?

PortalPRO paslaugomis naudojasi:

– Daugiabučių namų gyventojai ir privačių namų savininkai

– Daugiabučių namų bendrijos ir administratoriai

– Draudimo kompanijos

– Verslo įmonės

Paslaugų užsakymas

1. Kaip užsisakyti PortalPRO meistro paslaugas?

Užsakyti remonto paslaugas galite interneto svetainėje arba atsisiuntę PortalPRO programėlę.

Prisijunkite prie savo PortalPRO paskyros arba užregistruokite naują, jei dar neturite, ir pateikite užsakymą.

Pateikite užsakymą: Su dirbtinio intelekto pagalba, tai padarysite lengvai ir patogiai – tekstu, balsu ar nuotraukomis. Dirbtinis intelektas užduos klausimus susijusius su užsakymu apie kiekius, dydžius spalvas, medžiagų poreikį, darbo atlikimo laiką ir kt.

Patvirtinkite pateiktą pasiūlymą: Iš karto paskaičiuosime kainą  ir pateiksime pasiūlymą jums patvirtinti

Meistras prieš atvykdamas susisieks ir atliks reikalingus darbus

Įvertinkite atliktus darbus: priimdami darbus, įvertinkite paslaugos teikėją bei gautų paslaugų kokybę pateiktoje formoje

Apmokėkite sąskaitą: atsiskaitykite tik po paslaugos suteikimo – internetu arba bankiniu pavedimu

2. Ar galiu užsisakyti meistro paslaugą telefonu?

Meistro paslaugų užsakymo telefonu paslauga nėra teikiama. Tai galite padaryti internetu PortalPRO svetainėje arba per PortalPRO mobiliąją programėlę

3. Pateikiau užduotį. Ar meistras su manimi susisieks? Ar aš pats turiu skambinti meistrui?

Meistras pats su jumis susisieks pasitikslinti užduoties ar susiderinti patogų paslaugos laiką

4. Kaip gauti meistro konsultaciją?

Meistro konsultaciją galite užsisakyti internetu PortalPRO svetainėje ar atsisiuntę programėlę. Bendruoju PortalPRO telefonu meistrų konsultacija neteikiama

5. Kokios apimties darbus galiu užsakyti PortalPRO platformoje?

PortalPRO platformoje galima užsakyti nuo smulkių statybos ir remonto darbų iki didelės apimties projektų

6. Kaip galiu susisiekti su meistru?

Su meistru galite susisiekti tik patvirtinę jo pasiūlymą

7. Ar galiu užsakyti remonto paslaugą, kurią reiks atlikti po mėnesio?

Taip. Pateikdami užsakymą nurodykite, kada norėtumėte, kad paslaugas būtų suteikta

Remonto paslaugų atlikimo laiką suderiname Jums patogiu laiku

8. Reikalinga skubi meistro pagalba. Per kiek laiko galiu tikėtis ją gauti?

Pateikdami užsakymą nurodykite, kaip skubiai paslauga reikalinga, pagal tai pasiūlysime paslaugos teikėją

9. Kiek laiko užtrunka užsisakyti remonto paslaugą?

Su dirbtinio intelekto pagalba, tai padarysite lengvai ir patogiai – tekstu, balsu ar nuotraukomis. Tai užtrunka vos keletą minučių. Dirbtinis intelektas užduos klausimus susijusius su užsakymu apie kiekius, dydžius spalvas, medžiagų poreikį, darbo atlikimo laiką ir kt. ir iš karto pateiks pasiūlymą, jums patvirtinti

10. Kaip sužinoti, ar platformoje galima užsakyti man reikalingą paslaugą?

Neieškokite paslaugų pavadinimų atitinkančių jūsų situaciją, tik spauskite „Kurti užsakymą“ ir su dirbtinio intelekto pagalba jums patogiu būdu – tekstu, balsu, nuotraukomis pateikite, ko jums reikia. Dirbtinis intelektas iš karto pateiks paslaugos pasiūlymą ir paskaičiuos kainą

 

11. Ką daryti, jei pradėjęs darbus meistras pradings?

Iki šiol tokių situacijų nėra buvę. PortalPRO platforma užtikrina, kad meistras laikytųsi sutartų įsipareigojimų. Jei meistras pradingtų, PortaPRO platforma tarpininkauja, kad partneris sugrįžtų arba darbus užbaigtų kitas meistras

12. Ar galima užsakyti remonto paslaugą artimiesiems, gyvenantiems kitu adresu?

Taip, pateikdami užsakymą nurodykite adresą, kur darbas turi būti atliktas. Atkreipkite dėmesį, kad informacija apie užsakymą, sąskaitas pasieks registruotą kontaktą

13. Ar meistro paslaugas galima užsakyti įmonėms ar daugiabučių namų bendrijoms?

Taip, PortalPRO platformoje paslaugas gali užsakyti fiziniai ir juridiniai asmenys

14. Remonto paslauga yra reikalinga, bet pasikeitė planai ir negaliu priimti specialisto suderintu laiku. Kaip elgtis?

Prašome kaip galite greičiau susisiekite su meistru ir jį informuoti, kad keičiasi sutartas laikas ir susiderinkite naują atvykimo laiką

15. Ką daryti, jei meistras neatvyko?

Susisiekite su meistru tiesiogiai arba apie tai informuokite PortalPRO komandą

16. Kiek užsakymų galiu pateikti vienu metu?

Užsakymų kiekis nėra ribojamas

17. Ar galima paskelbti konkursą meistrams ir rinktis iš kelių pasiūlymų?

Taip, tokia galimybė yra tik juridiniams asmenims.

Kaina ir atsiskaitymas

1. Kaip sužinoti paslaugos kainą?

Spauskite „Kurti užsakymą“ ir su dirbtinio intelekto pagalba jums patogiu būdu – tekstu, balsu, nuotraukomis pateikite, kokios remonto paslaugos jums reikia. Dirbtinis intelektas iš karto pateiks paslaugos pasiūlymą ir paskaičiuos kainą

2. Ar galiu sužinoti darbų kainą telefonu?

Informacija telefonu nėra teikiama.

Paslaugos kainą galite sužinoti internetu PortalPRO svetainėje ar programėlėje. Spauskite „Kurti užsakymą“ ir su dirbtinio intelekto pagalba jums patogiu būdu – tekstu, balsu, nuotraukomis pateikite, kokios paslaugos jums reikia. Dirbtinis intelektas iš karto pateiks paslaugos pasiūlymą ir paskaičiuos kainą

3. Koks yra PortaPRO platformos tarpininkavimo mokestis?

Tarpininkavimo mokesčio nėra. Už PortalPRO platformos paslaugas klientams mokėti nereikia, mokama tik už atliktą remonto paslaugą, kurios kainą klientas patvirtino

4. Kaip vyksta atsiskaitymas su meistru?

Meistrui atlikus darbą iš karto pateikiama sąskaita-faktūra PortalPPRO savitarnoje ir SMS pranešimu.

Atsiskaityti galima tik į nurodytą PortalPRO sąskaitą naudojantis PortalPRO aplikacija ar atliekant pavedimą sąskaitoje nurodytais rekvizitais. Taip pat grynaisiais pinigais tai padaryti galite „Perlas“ terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose, „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse

Klientai pasirinkę atsiskaityti „Perlas” terminaluose, turi nurodyti gavėją PortalPRO, sąskaitos-faktūros arba užsakymo numerį ir mokėtiną sumą

5. Ar galima atsiskaityti grynaisiais pinigais?

Atsiskaityti galima tik į nurodytą PortalPRO sąskaitą, tai padaryti galite internetu – naudojantis PortalPRO aplikacija ar atliekant pavedimą sąskaitoje nurodytais rekvizitais. Taip pat grynaisiais „Perlas“ terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose, „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse

Klientai pasirinkę atsiskaityti „Perlas” terminaluose, turi nurodyti gavėją PortalPRO, užsakymo arba sąskaitos-faktūros numerį ir mokėtiną sumą

6. Ar meistrai išrašo sąskaitas faktūras?

Taip, sąskaita faktūra suformuojama po darbų patvirtinimo, pateikia PortalPRO kliento savitarnoje ir atsiunčiama nuoroda SMS pranešimu

7. Kodėl turiu suvesti savo duomenis? Noriu sužinoti tiktai kainą.

Tam, kad galėtme įvertinti darbo kainą ir pateikti pasiūlymus Jums, reikalinga, kad nurodytumėte savo pagrindinius duomenis apie paslaugos vietą, terminus ir kt.

8. Per kiek laiko turiu atsiskaityti už atliktą darbą?

Už atliktą darbą kviečiame atsiskaityti per 7 dienas nuo sąskaitos faktūros gavimo

9. Noriu užsakyti paslaugą, kad sąskaita būtų išrašyta buto nuomotojui, kaip tai padaryti?

Galimybės tokiu būdu atsiskaityti šiuo metu nesiūlome. Sąskaitą teikiame paslaugos užsakovui

10. Ar galima sąskaitą perrašyti?

Deja, tokios galimybės nėra

11. Ar gali patvirtinta paslaugos kaina keistis?

Didėjant darbų apimčiai, kaina gali būti keičiama.

Jei darbo atlikimo metu paaiškėja nenumatyti darbai, sudėtingesnis gedimas ar reikalingos papildomos medžiagos – sutariama papildoma kaina, todėl kaina gali keistis, bet tik su kliento sutikimu

Darbų kokybė

1. Kaip užtikrinate meistrų atliekamų darbų kokybę?

Meistrų kvalifikacija kruopščiai tikrinama specialistų, o klientai meistrus reitinguoja, taip užtikrinama, kad platformoje paslaugas teiki tik patikimi ir profesionalūs meistrai

2. Kur kreiptis, jei tik po kelių dienų pastebiu, kad darbas atliktas nekokybiškai?

Pirmiausia kviečiame kreiptis į paslaugą suteikusį meistrą. Jeigu meistras neišsprendžia situacijos, tuomet kreipkitės į PortalPRO platformą, užtikrinsime kokybišką paslaugą

Kliento duomenų tvarkymas

1. Kaip užtikrinate klientų duomenų saugumą?

Tvarkydami mums patikėtus duomenis, mes kliaunamės techniniais bei organizaciniais metodais, atitinkančiais BDAR reikalavimus. Jie leidžia mums tinkamai apsaugoti duomenis nuo atsitiktinio ar tyčinio jų sunaikinimo, praradimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos suteikimo

2. Pasikeitė mano asmeninis telefono numeris ar elektroninis paštas. Kaip atnaujinti informaciją paskyroje?

Dešiniajame kampe spauskite po savo vardu ir pavarde, pasirinkite „profilis“ ir pakoreguokite savo rekvizitus.

Pakeisti el. pašto šiuo metu nėra galimybės

Neradote atsakymo į savo klausimą?

Kviečiame užduoti klausimą šioje formoje

Drąsiai užduokite klausimą ir nurodykite savo kontaktus, kuriais pateiksime atsakymus!

Klaida, neteisingas el. pašto formatas

Klaida, telefono numerio formatas neteisingas

Klaida, minimalus simbolių kiekis - 5

Error, you must agree with our Privacy Policy