Profesionalams
Paslaugos
Apie mus Naujienos ir patarimai DUK
Mano paskyra DUK

DUK

Klientams
Meistrams
Verslui

Apie PortalPRO

1. Kas yra PortalPRO?

PortalPRO – tai platforma, vienijanti įvairių sričių meistrus bei suteikianti galimybę lengvai ir patogiai užsisakyti jų paslaugas. Per PortalPRO darbus vykdo daugiau nei 2000 savo srities specialistų, dirbančių didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei aplink juos.

2. Kodėl geriau naudotis PortalPRO nei ieškoti meistro per skelbimus?

PortalPRO platformoje meistrą galite užsisakyti greičiau, patogiau, patikimiau. PortalPRO bendradarbiauja tik su kvalifikacinius reikalavimus atitinkančiais meistrais, kurie garantuoja, kad darbai bus atlikti kokybiškai. Mokėsite tik už atliktus darbus, jokių avansų ir pradingusių meistrų viduryje darbų.

3. Ar per PortalPRO dirba individualūs meistrai ar įmonės?

PortalPRO bendradarbiauja tiek su individualią veiklą vykdančiais meistrais, tiek su juridiniais asmenimis.

4. Kokių sričių meistrų paslaugas galima užsisakyti?

PortalPRO platformoje galite užsisakyti meistrų paslaugas, kuriuos atlieka statybininkai, staliai, suvirintojai, apdailininkai, elektrikai, santechnikai bei valymo ir teritorijos priežiūros specialistai.

5. Kuriuose miestuose meistrai teikia paslaugas?

Meistrai darbuojasi didžiuosiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose) bei aplink juos.

6. Kas naudojasi PortalPRO paslaugomis?

PortalPRO paslaugomis naudojasi:

– Daugiabučių namų gyventojai ir privačių namų savininkai;

– Daugiabučių namų bendrijos ir administratoriai;

– Draudimo kompanijos;

– Verslo įmonės.

Paslaugų užsakymas

1. Kaip užsisakyti PortalPRO meistro paslaugas?

Užsakyti meistrų paslaugas galite interneto svetainėje arba atsisiuntę PortalPRO programėlę.

Prisijunkite prie savo PortalPRO paskyros arba užregistruokite naują, jei dar neturite, ir pateikite užsakymą.

Meistro paslaugą galite užsakyti dviem būdais:
1 . Rinkitės paslaugą „darbai iš sąrašo“ ir Jums išrinksime meistrą, kuris susisieks suderinti užsakymo detalių.
2. Neradote paslaugos „darbų sąraše“?  Užpildykite „darbus aprašysiu pats“ formą, kuo detaliau aprašykite užduotį ir Jums pasiūlysime meistrą iš karto!

Išsirinkus meistrą (vienu iš dviejų būdų), meistras susisieks suderinti patogų darbų atlikimo laiką, o atsiskaitymas internetu tik po darbų atlikimo.

2. Nerandu paslaugos „darbų sąraše“, kaip užsakyti meistrą?

Jei neradote reikiamos paslaugos „darbai iš sąrašo“, kviečiame aprašyti užduotį „darbus aprašysiu pats“ formoje ir pasiūlysime Jums meistrą iš karto (suderinsite galutinę kainą po meistro patvirtinimo).

3. Kuo skiriasi „darbai iš sąrašo“ nuo „darbus aprašysiu pats“?

„Darbai iš sąrašo“ yra dažniausia užsakomai darbai, kurių kainą galime įvertinti, todėl pasirinkdami tokį darbą iš karto matysite paslaugos kainą ir iš karto pasiūlysime meistrą, kurį patvirtinę sulaukite meistro skambučio ir suderinkite patogų darbų atlikimo laiką ar kitas svarbias detales.

Ne visus darbus galima įvertinti ir nurodyti kainą iš karto, todėl neradę ieškomos paslaugos „darbai iš sąrašo“ formoje, kviečiame pasirinkti – „darbą aprašysiu pats“.

„Darbą aprašysiu pats“ yra nestandartiniai darbai, kurių paslaugos kainos negalime iš karto nurodyti, todėl detaliai aprašykite užduotį, prisekite nuotrauką ir Jums pasiūlysime meistrą.

4. Kodėl verta užsakyti meistro paslaugą iš „darbai iš sąrašo“?

Pasirinkdami „darbą iš sąrašo“ iš karto pateikiama paslaugos kaina ir iš karto pasiūlome meistrą, kuris gali atlikti jūsų užduotį.

5. Formoje „darbą aprašysiu pats“, kokią informaciją pateikti?

Kuo tiksliau aprašysite užduotį, tuo aiškiau meistras supras poreikį, ją įvertins ir tiksliau pateiks kainą, todėl rekomenduojame ne tik pridėti nuotrauką (ar net kelias), bet ir nurodyti dydžius, kiekius, spalvas, medžiagas, gedimo pasikartojimo dažnį, ar turite reikiamas medžiagas ar meistras turi papildomai atsivežti ir kt. informaciją.

6. Ar galiu užsisakyti meistrą telefonu?

Meistro užsakymo telefonu paslauga nėra teikiama. Tai galite padaryti internetu PortalPRO svetainėje arba per PortalPRO mobiliąją programėlę.

7. Pateikiau užduotį. Ar meistras su manimi susisieks? Ar aš pats turiu skambinti meistrui?

Jeigu dar nepasirinkote konkretaus meistro, tuomet tik meistras gali su Jumis susisiekti, pasitikslinti užsakymo detales. Patvirtinus meistrą, tiek Jūs, tiek jūsų pasirinktas meistras turėsite galimybę susiskambinti bei aptarti darbų vykdymo detales.

8. Kaip gauti meistro konsultaciją?

Meistro konsultaciją galite užsisakyti internetu PortalPRO svetainėje užpildę užklausos formą. Bendruoju PortalPRO telefonu meistrų konsultacija neteikiama.

9. Kokios apimties darbus atlieka PortalPro meistrai?

PortalPRO meistrai atlieka nuo smulkių statybos ir remonto darbų iki didelės apimties projektų.

10. Kaip galiu susisiekti su meistru?

Su meistru galite susisiekti tik patvirtinę jo pasiūlymą.

Drąsiai priimkite pasiūlymą ir telefonu suderinkite užsakymo detales (atlikimo data, kaina, darbo apimtis, medžiagos gali būti koreguojami pagal kliento situaciją).

11. Ar galiu užsakyti darbą, kurį reiks atlikti po mėnesio?

Taip. Pildant užsakymo formą galite nurodyti iki kada norėtumėte, kad darbas būtų atliktas.

Darbų vykdymo laiką suderinsite su meistru Jums patogiu laiku.

12. Reikalinga skubi meistro pagalba. Per kiek laiko galiu tikėtis ją gauti?

Rinkitės paslaugą „darbai iš sąrašo“ ir meistrą pasiūlysime iš karto, susisiekę telefonu suderinkite patogų paslaugos atlikimo laiką. Jei paslaugos neradote darbų sąraše, užpildykite užsakymo formą „darbus aprašysiu pats“ ir nurodykite aprašymą kaip skubiai paslauga reikalinga,  meistrai pateiks pasiūlymus iš kurių pasirinksite.

13. Kiek laiko užtrunka užsisakyti meistrą?

Rinkdamiesi paslaugą „darbai iš sąrašo“, meistrą pasiūlysime iš karto, o nestandartiniams ar didesnės apimties darbams pildydami užsakymo formą „darbus aprašysiu pats“, galite užtrukti ilgiau – aprašyti užduotį ar išsirinkti meistrą paskelbus konkursą.

14. Kaip sužinoti, ar turite man reikalingą meistrą?

Jei matote, jog Jus dominanti paslauga atvaizduota PortalPRO svetainės skiltyje „Paslaugos“, vadinasi, šios srities meistrų turime.

Jei nesate tikri kokios srities specialisto reikia jūsų užsakymui, kviečiame užpildyti „darbus aprašysiu pats” formą ir Jums pasiūlysime meistrą, jei toks specialistas dirba su PortalPRO platforma.

Šiuo metu daugiausia meistrų turime Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestuose, tačiau galite bandyti registruoti darbą ir kitame mieste, sistema apklaus meistrus ir informuos, jei neturime pasiūlyti meistrų.

15. Ką daryti, jei pradėjęs darbus meistras pradings?

Iki šiol tokių situacijų nėra buvę. PortalPRO platforma užtikrina, kad meistras laikytųsi sutartų įsipareigojimų. Jei meistras pradingtų, PortaPRO platforma tarpininkauja, kad partneris sugrįžtų arba darbus užbaigtų kitas meistras.

16. Ar galima užsakyti meistrą artimiesiems, gyvenantiems kitu adresu?

Taip, pildydami užsakymo formą, nurodykite adresą, kur darbas turi būti atliktas. Atkreipkite dėmesį, kad informacija apie meistrą, sąskaitas pasieks registruotą kontaktą.

17. Ar meistro paslaugas galima užsakyti įmonėms ar daugiabučių namų bendrijoms?

Taip, PortalPRO platformoje paslaugas gali užsakyti fiziniai ir juridiniai asmenys.

18. Pildžiau užsakymo formą, bet meistras nebuvo pasiūlytas, kodėl?

Dažniausios priežastys:
1. Jūsų pateiktas užduoties aprašymas nėra pakankamai tikslus ir meistras negali tinkamai įvertinti darbo apimties, todėl rekomenduojame prisegti nuotraukas ir kuo detaliau aprašyti užduotį (kiekiai, dydžiai, spalvos, matmenys ir kt.).
2. Jūsų nurodytu laikotarpiu visi meistrai užsiėmę ir negali suteikti paslaugos.
3. Jūsų norimos paslaugos vis dar neteikiame Jūsų nurodytame mieste.

19. Meistras yra reikalingas, bet negaliu jo priimti suderintu laiku. Kaip elgtis?

Prašome kaip galite greičiau susisiekite su meistru ir jį informuoti, kad keičiasi sutartas laikas ir susiderinkite naują atvykimo laiką.

20. Ką daryti, jei meistras neatvyko?

Susisiekite su meistru tiesiogiai arba apie tai informuokite PortalPRO komandą.

21. Kokią informacija apie meistrą galiu matyti prieš patvirtindamas pasiūlymą?

Galite matyti meistro patirtį (kiek atlikęs darbų platformoje) ir klientų įvertinimą. Taip pat jei meistras pateikęs profilio nuotrauką ir trumpą prisistatymą.

22. Kiek užsakymų galiu pateikti vienu metu?

Užsakymų kiekis neribojamas, o meistro paieška nieko nekainuoja.

23. Ar galima paskelbti konkursą meistrams ir rinktis iš kelių pasiūlymų?

Taip, tokia galimybė yra tik juridiniams asmenims.

Kaina ir atsiskaitymas

1. Kaip sužinoti paslaugos kainą?

Rinkitės paslaugą „darbai iš sąrašo“ su jau nurodyta kaina arba aprašykite užduotį pasirinkdami formą „darbą aprašysiu pats” – pateiksime pasiūlymą arba paskelbkite konkursą, tuomet meistrai teiks pasiūlymus, o Jūs išsirinksite tinkamiausią pagal kainą ar meistro įvertinimą.

Patvirtinę t.y. išsirinkę meistrą, bet kuriuo būdu, susisiekite telefonu su meistru ir suderinkite darbo detales.

Nepamirškite – meistro paieška nekainuoja, atsiskaitysite tik po darbų atlikimo internetu.

2. Ar galiu sužinoti darbų kainą telefonu?

Informacija telefonu nėra teikiama, todėl paslaugos kainą galite sužinoti internetu PortalPRO svetainėje ar programėlėje pasirinkę dominančią paslaugą iš „darbai iš sąrašo“ arba užpildę užsakymo formą „darbą aprašysiu pats“.

3. Užpildžiau užsakymo formą darbą aprašysiu pats“ ir sulaukiau skirtingų meistrų pasiūlymų, kurių kaina ženkliai skiriasi. Kodėl?

Kaina gali skirtis nuo skirtingai meistrų suprastos ir įvertintos užduoties:

  • Nuo medžiagų – paskaičiavo su ar be jų.
  • Nuo meistro užimtumo tuo metu.
  • Nuo vietos, kurioje teikiama paslauga (atvykimas).

Siūlome patvirtinti labiausia jums patikusį meistrą, o galutinę kainą, darbų detales, medžiagas, atlikimo laiką visada galite suderinti su meistru, kai patvirtinsite jo pasiūlymą.

4. Koks yra PortaPRO platformos tarpininkavimo mokestis?

Registracija ir meistro paieška nieko nekainuoja, o tarpininkavimo mokesčio nėra.

Už PortalPRO platformos paslaugas klientams mokėti nereikia, mokama tik už atliktą darbą, kurį suderinote su meistru.

5. Kaip vyksta atsiskaitymas su meistru?

Meistrui atlikus darbą prisijunkite prie savo paskyros PortalPRO sistemoje. Patvirtinkite darbą, tuomet bus suformuota sąskaita faktūra. Spauskite apmokėjimo mygtuką, pasirinkite banką ir atlikite mokėjimą.

6. Ar galima atsiskaityti grynaisiais pinigais?

Atsiskaitymas grynaisiais pinigais yra negalimas.

7. Ar meistrai išrašo sąskaitas faktūras?

Taip, sąskaita faktūra suformuojama po darbų patvirtinimo ir atsiunčiama į Jūsų elektroninį paštą.

8. Kodėl turiu suvesti savo duomenis? Noriu sužinoti tiktai kainą.

Tam, kad PortalPRO meistrai galėtų įvertinti darbo kainą ir pateikti pasiūlymus Jums, reikalinga, kad užpildytumėte užsakymo formą ir nurodytumėte savo pagrindinius duomenis.

9. Per kiek laiko turiu atsiskaityti už atliktą darbą?

Už atliktą darbą kviečiame atsiskaityti per 7 dienas nuo sąskaitos faktūros gavimo.

10. Noriu užsakyti paslaugą, kad sąskaita būtų išrašyta buto nuomotojui, kaip tai padaryti?

Galimybės tokiu būdu atsiskaityti šiuo metu nesiūlome. Sąskaitą teikiame paslaugos užsakovui.

11. Ar galima sąskaitą perrašyti?

Deja, tokios galimybės nėra.

12. Ar gali patvirtinta paslaugos kaina keistis?

Didėjant darbų apimčiai, kaina gali būti keičiama.

Jei darbo atlikimo metu paaiškėja nenumatyti darbai, sudėtingesnis gedimas ar reikalingos papildomos medžiagos – sutariama papildoma kaina, todėl kaina gali keistis, bet tik su kliento sutikimu.

Darbų kokybė

1. Kaip užtikrinate meistrų atliekamų darbų kokybę?

Meistrų kvalifikacija kruopščiai tikrinama specialistų, o klientai meistrus reitinguoja.

2. Kur kreiptis, jei tik po kelių dienų pastebiu, kad darbas atliktas nekokybiškai?

Pirmiausia kviečiame kreiptis į paslaugą suteikusį meistrą. Jeigu meistras neišsprendžia situacijos, tuomet kreipkitės į PortalPRO platformą, užtikrinsime kokybišką paslaugą.

Kliento duomenų tvarkymas

1. Kaip užtikrinate klientų duomenų saugumą?

Tvarkydami mums patikėtus duomenis, mes kliaunamės techniniais bei organizaciniais metodais, atitinkančiais BDAR reikalavimus. Jie leidžia mums tinkamai apsaugoti duomenis nuo atsitiktinio ar tyčinio jų sunaikinimo, praradimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos suteikimo.

2. Pasikeitė mano asmeninis telefono numeris ar elektroninis paštas. Kaip atnaujinti informaciją paskyroje?

Dešiniajame kampe spauskite po savo vardu ir pavarde, pasirinkite „profilis“ ir pakoreguokite savo rekvizitus.

Pakeisti el. pašto šiuo metu nėra galimybės.

Neradote atsakymo į savo klausimą?

Kviečiame užduoti klausimą šioje formoje

Drąsiai užduokite klausimą ir nurodykite savo kontaktus, kuriais pateiksime atsakymus!

Klaida, neteisingas el. pašto formatas

Klaida, telefono numerio formatas neteisingas

Klaida, minimalus simbolių kiekis - 5

Error, you must agree with our Privacy Policy