Mano paskyra (klientams) Profesionalams
Paslaugos
Apie mus Naujienos ir patarimai DUK
Mano paskyra DUK

D.U.K. klientų atsiskaitymo būdai už paslaugas

1. Kokiais būdais klientai gali atsiskaityti už suteiktas paslaugas?

Nuo š. m. kovo 18 d. PortalPro klientai už suteiktas paslaugas atsiskaityti gali tik į PortalPro surenkamąją sąskaitą. Atsiskaityti už paslaugas jie gali:

  • pavedimu sąskaitoje nurodytais rekvizitais;
  • PortalPro aplikacija;
  • „Perlas“ terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose, „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse.

Klientai pasirinkę atsiskaityti „Perlas” terminaluose, turės nurodyti:

  • gavėją: PortalPro;
  • užsakymo arba sąskaitos-faktūros numerį;
  • sumą Eur.

2. Ar klientai gali už suteiktas paslaugas atsiskaityti grynais pinigais?

Taip, gali. Klientai norintys pasinaudoti atsiskaitymo grynaisiais pinigais galimybe, tą gali padaryti „Perlas“ terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose, „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse.

Partneriui programėlėje pažymėjus „baigti darbą“, klientas iš karto gaus SMS pranešimą su kvietimu atsiskaityti už paslaugas su nuoroda į sąskaitą. Klientui pasirinkus apmokėti sąskaitą „Perlas“ terminaluose, reikės nurodyti:

  • gavėją: PortalPro;
  • užsakymo arba sąskaitos-faktūros numerį;
  • mokėtiną sumą.

3. Ką daryti, jei partneris iš kliento pats priėmė atsiskaitymą grynaisiais?

Jei partneris priėmė iš kliento atsiskaitymą grynais pinigais, tuomet jis per 7 kalendorines dienas pats turi apmokėti klientui išrašytą sąskaitą. Apmokėti sąskaitą partneris gali:

  • bankiniu pavedimu į PortalPro surenkamąją sąskaitą;
  • grynaisiais arba kortele „Perlas“ terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ar „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse.

4. Kur dingo mygtukas „atsiskaitė grynaisiais“?

Nuo š. m. kovo 18 d. PortalPro klientai už suteiktas paslaugas atsiskaityti galės tik į PortalPro surenkamąją sąskaitą. Siekiant neklaidinti partnerių aplikacijoje panaikintas mygtukas “atsiskaitė grynaisiais”.

Atsiskaityti už paslaugas klientai gali:

  • pavedimu sąskaitoje nurodytais rekvizitais;
  • naudojantis PortalPro aplikacija;
  • „Perlas“ terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose, „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse.

Klientai pasirinkę atsiskaityti „Perlas” terminaluose, turės nurodyti:

  • gavėją: PortalPro;
  • užsakymo arba sąskaitos-faktūros numerį;
  • sumą, Eur.

Klientai už paslaugas turi atsiskaityti per 7 kalendorines dienas nuo darbų įvykdymo fakto.

5. Ar meistras gali priimti iš kliento avansinį ar dalinį mokėjimą, pavyzdžiui, medžiagoms?

Šiuo metu PortalPro platformoje klientai gali atsiskaityti tik už pilnai atliktus darbus.

Taip pat primename, kad esant medžiagų poreikiui,  jas tiekia PortalPro ir Medžiagų tiekimo centro patvirtinti tiekėjai. Meistrui už medžiagas, imamas iš Medžiagų tiekimo centro patvirtintų tiekėjų, atsiskaityti nereikia. Įgaliojimą medžiagoms suteikia PortalPro, taip pat pateikia patvirtintų tiekėjų sąrašą.